Bumerang - Yazarkafe

14 Mart 2015 Cumartesi

Basit Nail Art Yapımı ~

zaman: 17:25
Merhabalar~~~~~
Bugün farklı bir konuda ilk yazımı paylaşıyorum sizlerle. Fakat size bu sefer video da getirdim wuhuuu ~ haha :D

Yazım ve videom "Nail Art" hakkında. Bu sefer size basit bir nailart yapımı getirdim. Tabi ki ben bu yazımı da gecenin bir vakti pijamalarımla yazıyorum. Sanırım rahat olduğum zamanlar yazmayı tercih ediyorum :'3

Videodan önce bir fotoğraf koyayım fakat fotoğraf birazcık reklama girecek sanırım. Yenisini çekmeye de üşendim T.T :D






Ben tek tırnağıma yapmayı tercih ettim~ desem de inanmayın bunlar hep üşengeçlikten~ :D

Nasıl buldunuz? Tatlı değil mi? ^^

Sıra videoda ~~~~








Yorumlarınızı eksik etmeyin ^-^

 Birdahaki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın~ :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler! ^^

Bloglar
mobilya kulübü
 

Nur'un Penceresinden... Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review